اجرای پروژه‌های ورق‌کاری

دامنه خدمات تولید و ورق‌کاری ما از نمونه اولیه کم حجم گرفته تا تولیدات حجم بالا را در بر می‌گیرد.

1

ورق‌کاری، فرآیند تولید قطعات از ورق فلزی به روش پانچ، برش، و احتمالا خم‌کاری است. این فرآیند به طور کلی شامل فرایندهای برش‌کاری، شکل‌دهی، ماشین‌کاری، جوش‌کاری و مونتاژکاری جهت ایجاد محصول نهایی است.

پروژه‌های ورق‌کاری می‌تواند تولید یک قطعه ساده تا تجهیزات و ماشین آلات سنگین و پیچیده باشد.

ویژگی شاخص قطعات فلزی ورق‌کاری، دوام و پایداری آن‌ها است، که آنها را برای استفاده و کاربرد نهایی (مانند شاسی) مناسب می‌سازد. تولید قطعاتی که برای نمونه‌های کم حجم و تولید حجم بالا استفاده می‌شوند، به دلیل راه اندازی اولیه و هزینه‌های مواد خام، بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

ما با به‌كارگیری از دانش روز مهندسی، نرم‌افزارهای حرفه‌ای و تجهیزات کامل و بروز، قادر به طراحی و ساخت و اجرای قطعات صنعتی و مجموعه‌های پیچیده ورق‌کاری هستیم. خدمات ورق‌کاری عمومی ما یک راه حل مقرون به صرفه و منطبق بر تقاضا برای سفارش‌های تولید شما را ارائه می‌دهد. دامنه خدمات تولید و ورق‌کاری ما از نمونه اولیه کم حجم گرفته تا تولیدات حجم بالا را در بر می‌گیرد.

 

 

این که آیا شما یک محصول خاص تکی یا به عبارتی یک قطعه از یک تجهیز ساخته شده خاص را می‌خواهید و یا اینکه یک تولید پرحجم سری که در طول چند هفته ممکن است انجام شود مدنظر باشد، در هر دو حالت شما نیازمند یک فرایند ورق‌کاری کارآمد و مقرون به صرفه خواهید بود. این نیاز شما را بر آن خواهد داشت که مجموعه‌ای را بیابید که به آخرین تجهیزات و فناوری دسترسی داشته و به شما این امکان را بدهد تا برنامه‌های تولیدی خود را به درستی، به طور دقیق، به موقع، با بودجه مشخص و بدون هیچ یا حداقل ضایعات انجام دهید. در حالت ایده‌آل، این مجموعه قطعا تجربه زیادی در پروژه‌هایی مشابه سفارش شما خواهد داشت که می‌تواند این تجربه‌ها را نسبت به تقاضای شما به شما ارجاع دهد. ارزش یافتن مجموعه ورق‌کاری کامل و حرفه‌ای، بیش از زمان است. در اینجا چند نکته مهم که باید برای انتخاب خدمات دهنده ایده‌آل ورق‌کاری در نظر بگیرید آمده است.

زمان تولید کوتاه و خدمات سریع

قطعا شما نمیتوانید برای تکمیل سفارشتان چند ماه منتظر بمانید. در اغلب موارد شما باید بتوانید سفارش خود را با زمان مناسبی که احتمالا بیش از دو تا چهار هفته طول نمی‌کشد انجام دهید. اگر زمان تولید طول بکشد، ریسک عدم تکمیل محصول در زمان مورد نیاز و عدم تحویل به موقع پروژه به وجود می‌آید. این، به نوبه خود، می‌تواند منجر به هزینه‌های بیش از حد در تحویل و حمل و نقل شود. حمل و نقل و جابجایی دستی یک محصول فلزی ورق‌کاری می‌تواند کار دشوار و ظریفی باشد؛ حتی با تخصص و دانش یک سازنده معتبر، حوادث غیرمنتظره‌ای ممکن است رخ دهد. لذا لازم است که از تجربه و توانایی مجموعه سازنده خود برای تعمیر، جایگزینی یا اصلاح هر گونه آسیب به محصول شما در همان مهلت نهایی تحویل پروژه خود اطمینان حاصل کنید.

 

تولید حجم بالا

زمان‌هایی وجود دارد که شما حجم زیادی از تولید را برای انجام سفارش خود و حداکثر سودآوری نیاز دارید. مجموعه ورق‌کاری خدمات دهند به شما باید قادر به تولید تعدا بالا در زمانی کوتاه و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها باشد. یک سازنده کارآمد، طرح‌های شما را تحویل گرفته، به شما کمک می‌کند تا متریال مناسب را انتخاب کنید، و بهترین روش و مسیر انجام درست سفارش شما را در زمان و بودجه مشخص تعیین کرده و در همان ابتدا به شما ارائه خواهد داد.

 

دوراندیشانه انتخاب کنید

مهم نیست که سفارش ورق‌کاری شما چه خواهد بود، از یک تولید فوری کوچک تا تولید حجم بالای هزاران واحدی، بهترین خدمات دهنگان تجهیزات، مهارت‌ها، تجربه و توانایی انجام صحیح کار، در زمان و در بودجه مشخص را در اختیار دارند. تا زمانی که زمان تولید خود را به درستی برآورد کرده و فایل‌های سفارش خود را در فرمت‌های مناسب ارائه دهید، سفارشات ساخت و ورق‌کاری شما به سرعت، کارآمد، ارزان قیمت و بدون نیاز به کاهش کیفیت تولید، به ثمر خواهد نشست.

 

کانال‌سازی

کانال‌سازی صنعتی سفارشی معمولا به منظور انتقال هوا یا گاز از طریق یک تجهیز صنعتی استفاده می‌شود. اغلب این سیال در دماهای بالا از طریق کانال‌ها انتقال می‌یابد، کاربردهایی شامل جمع آوری گرد و غبار، تهویه مطبوع، و استخراج دود و بخار در تجهیزاتی مانند کارخانه‌های تولید مواد غذایی، کارخانه‌های شن و ماسه و کارخانه‌های فولاد.

با چنین شرایط عمومی سخت گیرانه‌ای، به اضافه تمام انواع مقررات خاص صنعت که در هنگام طراحی و نصب سیستم‌های کانال کشی در کارخانه‌های صنعتی باید مد نظر قرار گیرند، جای تعجب نیست که اکثر کانال‌های صنعتی سفارشی طراحی و ساخته می‌شوند.

پیدا کردن یک سازنده ورق‌کاری که بتواند کانال صنعتی مورد نیاز شما را طبق سفارش به طور صحیح تولید کند، یک تصمیم مهم است. شما نیازمند مجموعه‌ای هستید که فورا طراحی مهندسی شما را درک کرده و به لطف تجربه کاری در ساخت انواع کانال‌های فلزی صنعتی، با پیش بینی هر گونه مساله‌ای که ممکن است در طول فرآیند ساخت‌ ایجاد شود، تولید را به خوبی به پیش ببرد.

کنترل کیفیت ورق‌کاری

کنترل کیفیت یک محصول ورق‌کاری سفارشی، بخش مهمی از فرایند تولید است. بدون رعایت استانداردهای بالا و روشهای کنترل کیفیتی که به خوبی در مورد آن فکر شده باشد، تطبیق محصولات ورق‌کاری فلزی طبق انتظارات مشتری، بسیار دشوار خواهد بود.

از آنجا که ساخت یک محصول ورق‌کاری فلزی سفارشی، اغلب فرآیندهای چندگانه‌ای را شامل می‌شود، در اختیار داشتن روش‌های کنترل کیفیت مستند، بسیار حایز اهمیت است. هر دستورالعمل کارگاهی باید شامل استانداردهای کیفی و سیاست‌های بازرسی نقشه‌ها و مشخصات قطعه، روش‌های جوش‌کاری، مدارک جوشکار، مواد مصرفی، بازرسی جوش‌ها، جابجایی، نگهداری و حمل و نقل باشد.

در لیزراسپایک ما خط مشی‌ها و روش‌های کیفی را با اطلاعاتی که از مشتریان خود به دست می‌آوریم ترکیب کرده تا درنهایت محصولاتی را تولید کنیم که نه تنها منطبق بر انتظار مشتری، بلکه حتی فراتر از انتظاراتشان نیز باشد.

در اینجا برخی از نقطه نظرات در مورد نحوه مدیریت و کنترل کیفیت در ساخت محصولات ورق‌کاری صنعتی ما آمده ست.

 

نقشه‌ها و مشخصات

سرآغاز یک پروژه موفق، قطعا یک طراحی حرفه‌ای و با کیفیت با مشخصات فنی کامل است. در این زمینه، مدیر فنی مهندسی ما این اختیار را برای خود در نظر می‌گیرد که ضمن حفظ محتوای اصلی طرح، برخی تغییرات و اصلاحات را بر اساس استانداردهای کیفیت و احتمالا استانداردهای مقرراتی صنفی، در نقشه‌های مشتریان اعمال کند.

مدیر کنترل کیفیت، نقشه‌های مهندسی را بررسی می‌کند، و در تعامل با مدیر کارگاه و پروژه تولید تکمیل خواهد شد.

 

مواد مصرفی

برای نظارت بر تامین کنندگان مان، ما نیاز داریم که تولید کنندگان مواد خام ما مشخصات مواد را تأیید کنند. این مشخصات می‌تواند شامل سازنده یا نام تجاری، ضخامت ورق، مشخصات مواد و احتمالا اطلاعات تخصصی دیگر بنا به درخواست مشتری باشد.

 

برش‌کاری و خم‌کاری

در فرآیند برش، واحد کنترل کیفیت با بکارگیری تجهیزات کالیبره و پیشرفته نظارت مستمر داشته باشد تا این اطمینان حاصل شود که محصول مطابق با الزامات تولید شود. در این مرحله، اگر متخصصان ما دریافتند که خطایی وجود دارد، به سرعت دستور توقف صادر خواهد شد. آنها موارد زیر را بازرسی می‌کنند:

  • دقت ابعادی و زاویه ای
  • اعوجاج (پیچش، مسطح بودن، و غیره)
  • دقت ابعاد سوراخ‌ها، فاصله از لبه، اندازه لبه‌های خم و زاویه خم
  • از بین بردن پلیسه‌ها و سرباره‌های مذاب

 

جوش‌کاری

در لیزراسپایک، روند جوش توسط مدیر کنترل کیفیت طراحی می‌شود. ما تنها جوشکارهای واجد شرایط را به کار گرفته و مدیر کنترل کیفیت و مدیر کارگاه مسئول حفظ یک و بررسی کیفیت عملکرد و کارایی هر جوشکار و اپراتور جوش‌کاری هستند.

تمام جنبه‌های جوش به صورت دوره‌ای توسط پرسنل مدیریت کنترل کیفیت و همچنین ناظر جوش‌کاری کنترل می‌شود. اگر یک خطای اصولی کشف شود، مدیر کنترل کیفیت، با مشورت با مدیر تولید، در مورد اقداماتی که برای حل این مسئله لازم الاجرا است، تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

 

جابجایی، نگهداری و حمل و نقل

هنگامی که محصول کامل می‌شود، فعالیت کنترل کیفیت ما متوقف نمی‌شود. ما با دقت از دسته بندی، نامگذاری و شناسایی صحیح هر قطعه اطمینان حاصل می‌کنیم. قطعات در پالت‌ها و محل‌های صحیح قرار می‌گیرند و انبار شده به طوری که از آسیب و خرابی آنها جلوگیری شود. قطعات به منظور جلوگیری از هر گونه آسیب در حمل و نقل به طور ایمن دسته بندی خواهند شد.

جابجایی، دسته بندی، نگهداری و حمل و نقل نامناسب محصول نهایی، می‌تواند بسیاری از زحمات‌های قبلی کنترل کیفیت را از بین ببرد، بنابراین ما این مراحل را بسیار جدی می‌گیریم.

 

اهداف کنترل کیفیت ما

لیزراسپایک متعهد به رعایت الزامات و انتظارات مشتریان در زمینه تولید یک محصول با کیفیت، با قیمت مناسب و تحویل قابل اعتماد است. ما از خدمات قابل اعتماد و کیفیت محصولات نهایی تولیدی‌مان به خود می‌بالیم.

 

 

+98 905 752 0383 (ثبت سفارش) +98 905 752 0383 (تلگرام / ایتا) +98 912 671 6499 +98 913 796 2046 +98 913 323 9059

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

+98 905 752 0383 (ثبت سفارش) +98 905 752 0383 (تلگرام / ایتا) +98 912 671 6499 +98 913 796 2046 +98 913 323 9059